Salı, Temmuz 12, 2005

yalnızlığımı ve yalınlığımı unuttum

bu çiftlikte günler sakin, huzurlu ve bir o kadar boş geçiyor.

televizyon 24 saat açık, bir çizgi film kanalına ayarlanmış, sürekli çizgi film oynuyor, rengarenk. değiştirmeye üşeniyorum. koltukların üzerinde, yerlerde, banyoda bir dolu gazete, çeşitli dergiler, kitaplar birikmiş. hangisi elime geçerse onu okuyorum. boş bira şişeleri, boş tabaklar, boş fincanlar, yerde öylece duruyorlar. yıkamaya üşeniyorum. çiftliğe adsl bağllattım, bilgisayar sürekli açık. sürekli birilerinden mesajlar geliyor. cevap vermeye üşeniyorum. çok sıcak. sürekli soğuk suyla duş alıyorum. klima açık. boynum tutulmuş. akşamları sahilde koşmaya başladım. insanlar hiç değişmemiş. yine aynı mavi şortlu 70lik dede. yanımdan saatte 20 km hızla geçip gidiyor. yetişmeye ve yarışmaya üşeniyorum.

yalnızlığımı ve yalınlığımı unuttum. hatırlamaya üşeniyorum.