Salı, Temmuz 26, 2005

benim belki de gizli bir bildiğim var

salak rolü yapıyorum.
yani salağı oynuyorum. evet.

beni araması gereken kişi aramıyor. öylece bekliyorum. birşeyleri kurtarmaya kalkmıyorum. salak rolü yapıyorum. insanlar, sürekli kendi problemlerini anlatıyorlar. saçma sapan şeyler. hepsi kendi hayatlarının içinde boğuluyorlar. ben hep susuyorum. dinliyorum. akıl veriyorum. salak rolü yapıyorum. bazıları ahkam kesiyor, hayatı çözmüşler. ''vay be'' diyorum. tartışmıyorum bile. tartışsam elime ne geçecek. salak rolü yapıyorum. bazıları beni yargılıyor. neden böyle yapıyormuşum. salak rolü yapıyorum işte. bazıları beni sevdiğini söylüyor. çok seviyorlarmış. ''ah evet.'' diyorum. salak rolü yapıyorum. öptüğüm her adamı gerçekten seviyorum ama umrumda değilmiş gibi yapıyorum. yine salak rolü, evet. çok yalnızım ve etraf çok kalabalık. olsun, ben salak rolü yapıyorum. uzaktan insanları izliyorum. bazıları bana el sallıyor. gülümsüyorum ve salak rolü yapıyorum.

şebnem ablamız ne diyor bak oysa;
''benim belki de gizli bir bildiğim var.''