Çarşamba, Haziran 15, 2005

yanlış numara

telefonum çalıp duruyor.
bilmediğim bir numara bu. açıyorum...
yanlış numaraymışım. karşıdaki kadın özürdileyerek kapatıyor. rica ediyorum ama sanırım telefonu kapattıktan sonra ettiğim için, geç kalmış ve işlevsiz bir rica oluyor bu. umrumda değil. uykum var. bitmesi gereken kocaman bir ''türkiye cumhuriyeti'' cildi var. televizyonda tuhaf bir çingene filmi var.

ama kahve yok. evde kahve kalmamış. pek güzel.

- rüstem efendi, kahve istiyorum.
- törkiş kafe?
- hayır, neskafe. 3ü1arada olanlardan.
- geçenlerde gaztede okuduydum tavuk hanım, selülit yapıyor imiş bu meret.
- yani?
- ben size çay demleyeyim, tavşan kanı.
- yazık değil mi zavallı tavşana rüstem efendi?
- hö?
- yok bir şey. vazgeçtim. soğuk su içicem üzerine.
- geçenlerde televizyonda izlediydim, günde 12 bardak su içmek gerekir imiş.
- iyigeceler rüstem efendi.
- iyigeceler tavuk hanım.

telefonum yine çalıyor.
biri ''ben zeynep cassalini'' diyen şu kadına, benim yanlış numara olduğumu açıklasın ama lütfen!