Cumartesi, Mayıs 27, 2006

tuhaf iletişim kümelenmeleri

sabahtan beri, arka bahçede bir bebek köpek viyaklıyor. dayanılır gibi değil. sanırım en sonunda viyaklamaktan can verecek hayvan. sahibi olacak dallama her nerede yaşıyor ve yaşatılıyor, bilmiyorum ve fakat, kendisini ele geçirdiğim taktirde, artık yaşayamayacak, orası kesin. ben de bu işkenceyi çektikten sonra, bir daha bu kadar çok ve bu kadar uzun ve bu kadar köpek gibi ağlayabileceğimi sanmıyorum, herhangi birinin yanında. dayanılır gibi değil hakikaten. nasıl da empatik bir insanım! ahah!

nasılsınız tavuk hanım?

- işte onu tam olarak kestiremiyorum.

bu sertralin denen madde çok süper bir inhibitör. evet, ibnetor gibi bişey. bakın mesela bu kadar iğrenç bir espriyi yapmama ve hatta akabinde gülümsememe falan neden oluyor. yapacak bir şey yok. herşeye yeniden başlayana kadar, etrafımdakiler bu sessizce konuşan, gözleri dalan ve sebepsizce gülümseyen yarı deli kadınla yaşamak zorundalar.

esasen, kimse kimseyle yaşamak zorunda değil elbette. haddimi bilmeliyim sanırım. buradan yeri gelmişken, bana katlanan herkese, elimden tutup bara götürenlere, elinden tutup sinemaya götürdüklerime, kahrolası ilaçlar yüzünden bünyeyi alkole daldıramadığım için ''bira içer misin? alayım?'' sorusuna karşılık buz gibi bir ''hayır! teşekkürler.'' yanıtı alanlara, bir sese ihtiyacım olduğunda ses verenlere, ''nasılsın?'' sorusuna aldıkları cevabın akabinde ''tamam, geliyorum ve izmir'e adımımı atar atmaz seni arıyorum'' diyip daha fazla soru sormayanlara, bütün bu aptal yazılarımı okuyup benim için endişelenen dünyanın en güzel kardeşine, başlığın yaratıcısı otto kernberg'e, hayatı herşeye rağmen sevenlere, başkaları için değil, sadece kendileri için yaşayanlara, intihar etmemek için aptal serotonin haplarına ihtiyaç duymayanlara, yaptıklarından pişman olmayan ama ders alanlara, herşeye rağmen aşka inananlara, bütün yarı deli adamlara ve son olarak kayıp diyar'ı her allahın günü aynı bilgisayardan takip edip masasında son derece ciddi ve son derece takım elbiseli olarak hayal ettiğim sayın maliye bakanlığı çalışanına çok teşekkür ediyorum. hepinizi seviyorum. ahah!