Salı, Aralık 06, 2005

tanrılar ''kardeş'' istiyor

- öyleyse beni neden doğurdun anne? neden buna izin verdin baba?
- aslında istemiyorduk.
- hadi ya?
- evet. abin o zaman 4 yaşındaydı. agresifti. çılgındı. psikolojik sorunları vardı. gittiğimiz bütün doktorlar ve mülki idare amirleri, abinin bir kardeş istediğini, kendisine bir kardeş vermezsek, düzelemeyeceğini beyan ettiler.
- siz de eve gelip hemen benim için çalışmalara mı başladınız?
- evet.
- yani ben bu evrende, 4 yaşındaki bir çocuk, beni istedi diye mi yaratıldım?
- gibi..
- ahahhaha!
- ......
- ahahhahha! sinirlerim bozuldu, kusura bakmayın! ahahahha. ben de hiç iyi değilim..ahahaha. bakın psikolojik bozukluklarım olduğundan da hiç şüphem yok..ahahha! bir kardeş istiyorum anne? baba? ahahha, bana bir kardeş verin!
- üzgünüz..artık çok geç.
- ahahahha! öyleyse abimi getirin bana. hesap soracağım!
- soramazsın. o sırada 4 yaşında olduğu için, bütün kanunlar kendisinden yana. 6666 sayılı varoluş kanunu'nun 13. bendinin 9. maddesine göre; ''ne olursa olsun, yaşamaya mecbursun.!
- ahahahha. bulutsuzluk özlemi'nin o bi kere, ne kanunu?!
- konuşma bitmiştir! odana!
- ahahahha. peki.


başıma ne geldiyse, fazla sorgulamaktan geldi...