Perşembe, Aralık 04, 2008

i don't expect anything

artık konuşmaya korkuyorum. ne zaman ağzımı açsam, çıkmaması gereken bir kelime fırlayacakmış gibi hissediyorum aradan. ve bütün kötü şeylerin sebebi bu kelime olacakmış gibi. halbuki ne kadar saçma? bir şeyler güzelse, zaten güzeldir. konuşsam da, sussam da güzeldir. güzel olarak kalacaktır!



çok fazla bir şey istemiyorum oysa. dalgaların sesini duyabileceğim ve yosunların kokusunu alabileceğim bir sahilde, sevgilimin bacaklarına saçlarımı serip, ellerini dudaklarıma koyup, o bana saçma sapan bir şeyler anlatırken öylece uyumak istiyorum...şimdi düşündüm de, çok şey istiyormuşum. hmm. o zaman hiçbir şey istemiyorum tamam. dalgalar da, yosunlar da sizin olsun!






i don't expect anything
i don't expect anything
i don't expect anything
i don't expect anything
i don't expect anything
i don't expect anything to change when i leave.